Prematurkläder..


Sitter och kollar runt på bebiskläder och har fastnat på några sidor som har prematurkläder. Fred räknades ju som prematur i storlek med sina 2725gram på 47cm. Så alla kläder var ju faktist för stora från början. Strl 50 drunknade han i. Skulle ju varit lite roligare om man hade haft kläder som hade passat från början.
Nu vet jag ju inte ifall Sockerbiten kommer vara liten eller föddas för tidigt heller för den delen. Dock så trodde ju både barnmorskan det och Selbing på extraUL i Link. Så frågan är ju om man ska skaffa lite småtting-kläder utifall att. Hittade dessutom en webbshop som har lagerrensning för att det stänger 12 maj, så kläderna kostar ju ingenting, kliar i fingrarna kan jag lova ;)


ååhh ja gud ja jag med!! men lådorna börjar bli fulla..hon lär inte ha tid att använda allt. Tur va så har jag en vän som ska dit imorrn..skickade bud genast hahah

2011-05-06 // 12:13:53

Om det inte kostar mycket så köp :-) om bebis inte kan ha dem så är dem ju gullig att titta på iaf ;-)

2011-05-06 // 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback