Shoppat till Sockerbiten..


Har ju en del grejjer kvar o shoppa till Sockerbiten innan hon kommer. Har en liten checklista som jag sakta med säkert håller på o checka av. Det senaste som bockades av var filtar, nämligen gallerfiltar. Hade tänkt köpa det till Fred efter han kom men glömde helt av det. Och nu är han inte i så stort behov av nån filt. Så då slog jag till o köpte två stycken till Sockerbiten, en rosa och en vit. Det som ska vara så speciellt med gallerfiltar är tydligen att de har en isolerande effekt av kylan och håller värmen bra, men på sommaren så ska de även vara svala och inte bli för varma, spännande hur det går ihop sig, men men.. Fina är dem iaf och dessa kostade bara 98;- stycket.
Nästa grej på listan tror jag blir en sängmobil. Ville jag också ha till Fred men dem är ju så himla dyra! Denna ggn tror jag dock att jag ska rikta in mig på en som bara helt enkelt går att vrida upp, behövs ingen ljusprojicering eller melodi heller för den delen. En söt lagom stor mobil, kanske i trä t o m? Får se.. jakten fortsätter =)


När jag var i Malmö sist köpte jag är jätte fin trä-mobil, jag är helt kär i den! Vet att babyproffsen har massa fina mobiler i trå också :)

2011-05-15 // 21:30:39

När jag var i Malmö sist köpte jag är jätte fin trä-mobil, jag är helt kär i den! Vet att babyproffsen har massa fina mobiler i trå också :)

2011-05-15 // 21:31:25
» Sara

Hej, grattis till graviditeten :-) väntar oxå barn :-) undrar vart du köpt dom söta filtarna???? Lycka till med allt...

2011-05-15 // 21:51:57

En sådan måste jag ha!!!

Perfekt när man har 50 kr rabatt på jollyroom!

2011-05-16 // 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback