Bvc med Sockerbiten :) Hon följer inte rik...

mms_img560157436 (MMS)

Bvc med Sockerbiten :) Hon följer inte riktigt i sin brors fotspår som vägde närmre 7 än 6kg i samma ålder, men vad gör det, hon följer sin kurva bra. Ligger lite ovanför "normal"kurvan på både vikt, längd o huvudomfång. Perfekt med andra ord ;) Nått som inte va lika kul va dock vaccinet :( Hade det på känn att det skulle bli mkt tårar, o vad bra jag känner min dotter :-S Högröd i ansiktet, tårarna sprutade o det tog lååång tid att lugna ned henne, min lilla Sockerbit. Nu blir det att hålla tummarna för att det inte blir feber framåt kvällen, man blir ju alltid så orolig vid feber på sina barn :-S Nu ska jag kasta mig i säng med min söta innan son, far o farfar kommer hem. Olles pappa har åkt från Sundsvall hit för att hjälpa till i huset, snacka om att ställa upp!



Har du hört talas om sånt där bedövande emla plåster? Tänker fasiken testa det nästa gång pim ska få spruta. Hatar när hon får ont och panik gråter sådär! Kram anna:)

2011-11-24 // 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback