Jag o Frejis busar när Fred vilar lite. Är...

picsin_132169898 (MMS)

Jag o Frejis busar när Fred vilar lite. Är svårt det där hur man ska fördela sin tid. När Fred är vaken så går ju det mesta av min uppmärksamhet till honom. Går liksom inte att släppa honom ur sikte ;) Så då blir ju tyvärr Freja lite lidande, om man nu kan kalla det så. Hon är ju alltid med oss, antingen i babysittern, i mitt knä eller liggandes under babygymmet bredvid. Men lite dåligt samvete får man ju :( Tyvärr kan jag ju inte klona mig hur mkt jag än skulle vilja. Som tur är så får hon ju egen mammatid när Freddie är på förskolan, då är det bara hon som gäller i 5 timmar :) Förhoppningsvis försvinner mitt dåliga samvete när hon är lite äldre o hon o Fred intresserar sig för lite samma saker så vi kan hitta på saker allihopa tillsammans :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback