O detta roar vi oss med till idol :) lusse...

mms_img298807773 (MMS)

O detta roar vi oss med till idol :) lussekatt, glögg o pipparkakor ;) MUMMA!



Men ÅH vad gott! Lussebullar.. Mums!



Känns som om alla går i bloggtankar just nu, hur man ska göra, hur man ska fortsätta.. Jag bloggar bara när Elliot sover. Sitter aldrig vid datorn när han är vaken. På kvällarna svarar jag ofta på kommentarer som jag inte hinner på dagarna, ibland förbereder jag inlägg om jag vet att jag ska iväg/kommer ha fullt upp och tidsinställer. Men herregud vad med tid man lägger på bloggen. Alldeles för mkt egentligen. Men sålänge det är roligt får det väl bli så, det är ju ändå en hobby liksom. Och skulle jag tröttna så skulle jag dra ner/sluta, men än funkar det såhär. Sen får vi väl se hur det blir med tiden framöver:)

2011-11-19 // 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback