Vet inte var mina barn fått sina långa fra...

mms_img555129197 (MMS)

Vet inte var mina barn fått sina långa fransar ifrån, inte är det från mig iaf! Eller jag kanske hade långa täta en ggn i tiden men om man börjar sminka sig all-in när man går i fyran så har man sig själv att skylla. Nu har jag dock kommit på värsta bra grejen jag ska göra, fransförlängning! Då behöver jag (har ju heller inte tid) inte sminka mig nått knappt, sparar in massa tid :) Ska prova det efter jul tänkte jag, va inte fasligt dyrt heller. Då kommer jag med ha långa täta fransar, nån likhet mellan mig o barnen då, hehe ;)



» Elias

Jättefina fransar! Häftigt. :-) Det kommer hon säkert vara jätteglad för sen när hon blir äldre.

2011-12-01 // 06:25:44

Jag köpte neulash, den genomskinliga eyelinern. Fasiken vad dom växte. Tillomed så min kille reagerade och tyckte dom var långa och mörka! Han kom ju faktiskt ihåg att jag hade väldigt korta fransar när vi träffades. Ha ha kul o höra..

2011-12-02 // 07:58:57
» Sara

Hej Monica!

Hoppas allt är bra med er!! Måste bara råda dig att inte göra ögonfransförlängning! Jag har provat det och fransarna lossnar efter 1-2 veckor och då går man med stora glapp mellan fransarna. Det sliter oerhört mkt och tillslut så har man ännu kortare fransar än man hade tidigare :S Jag och flera av mina vänner använder Neulash och det fungerar verkligen, fransarna blir avsevärt mkt längre på bara någon månad :)

Trevlig helg!

2011-12-02 // 16:10:26
» Sara

Konstigt, min tidigare kommentar bara försvann.. Måste råda dig till att inte göra fransförlängning! Jag gjorde det och de lossnade efter 1-2 veckor så jag fick gå med stora glapp mellan fransarna tills jag fick tid att ta bort de, sen vart de ännu kortare än innan.. Jag o ett par av mina vänner använder också neulash o det funkar verkligen! Det blir avsevärt mkt längre efter bara nån månad.. Trevlig helg!

2011-12-02 // 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback