Däckad Sockerbit.. Pappa o storebror har b...

mms_img-82452097 (MMS)

Däckad Sockerbit.. Pappa o storebror har begett sig till förskolan, då ligger vi tjejer kvar i sängen en stund o tar igen oss efter natten. Freja har inte velat sova i sin säng alls så det fick bli på mammas bröst. Det är verkligen jättemysigt, men hon väger ju faktiskt 5kg nu så det blir rätt tungt :-S Det gör ju inte saken bättre att jag har jätteont i magen heller, mensvärk typ, så det kanske betyder att kroppen är back on track snart då. Sist tog det att par månader, hann bara med en eller två cykler har jag för mig innan vi blev gravida igen. Fast det hoppar vi över denna ggn, trots att jag inte skulle tacka nej direkt, men nån måtta får det vara. Om det blir fler barn så blir det en sladdis i framtiden, har ju fortf ett pojknamn kvar ;)



Ska du vara med och skaffa 3:an våren 2014? :D

2011-10-05 // 09:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback