I våran hall har jag en sittpall där jag h...

mms_img136897352 (MMS)

I våran hall har jag en sittpall där jag har förvaring av alla mina tänger o hårgrejer. Detta har ju Fred snappat upp o får med lätthet upp locket o är snabb att dra upp allt o undersöka, skitkul ju, dock inte lika kul för mig :-S



» Emma

Haha, limobussen ja. Jo, man dricker faktiskt öl på den ;) Hör änna till, eller va annars gör baren där? ;) Kareoke finns oxå - å det krävs änna lite alkohol innanför västen innan man vågar sjunga ut ;) Åtminstone för mej! :D

Menmen, jag tillhör samma kategori som du - både min sambo OCH jag får faktiskt lov att festa med kompisarna, TROTS att vi har barn ;)

limousinebuss.se hyrde dom den på. Skit fräckt! Å dom hade haft jättekul! (Daaah?!) ;)



Vi bor oxå någon kilometer utanför själva "stadskärnan", vår tomt gränsar till skogen - till Alex stora lycka! ;) Tomten är på ca 3000 kvm så den är rätt stor, med stora gräsmattor, "gårdsplan" å som sagt skog. Vi trivs såå bra!

Har trottoar/cykelbana ända förbi huset, så vi kan cykla/gå till stan. Lantligt, men ändå i stan liksom! Perfekt!



KUUUUL med massa renovering - klart det är jobbigt oxå, men mestadels roligt! Kul att se sitt hus bli som man själv vill ha det!

2011-10-21 // 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback