Idag vart det tidigt.. Upp 06 för att fixa...

mms_img123616986 (MMS)

Idag vart det tidigt.. Upp 06 för att fixa o dona lite för vi skulle på samtal med enhetschefen för Freddies förskola 08. Dock var det inte så jobbigt direkt att gå upp 06 då vi sovit i sträck sen 23.30 utan matvak. En mkt positiv sak med byte av ersättningen med andra ord, längre mättnad :) Fred sover ju oftast utan att vakna också o likaså inatt vilket var väldigt bra planerat av honom ;) Hoppas på fler sånna här nätter. Jag tror visst mina barn berås på mig, sova är ju bara sååå skönt!!



har du också bytt till nr 2 tidigare?

Jag blir galen nu när dem håller på att byta ut förpackningarna! Igår bunkra jag upp med semper 2 men när jag kom hem och hade öppnat förpackningen så ser jag att det står från 6 månader och inte från 4 månader!

Så nu ska man tillbaka till 1an för 2an är nu bara tillägg

2011-10-13 // 13:34:41
» Emma

Men oj, vad Freja är lik dej..eller?

2011-10-13 // 18:25:08

Men shit så sinnesjukt lik Olle.. Hi hi.. Kram och tack för idag!

2011-10-13 // 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback