Är hon inte söt så säg ;) Så himla sjukt f...

mms_img110434776 (MMS)

Är hon inte söt så säg ;) Så himla sjukt fort tiden går! Vid den här tiden för tre veckor sen så låg jag i sängen med oregelbundna värkar o funderade på om det verkligen var på g eller ej, ca 4 timmar senare gick vattnet och ca 3,5 timma till så var hon född, vår lilla Sockerbit :) Har försökt intala mig denna gång att ta varje dag i taget o inte skynda på. Minns att jag med Fred hela tiden längtade framåt, till första leendet, första skrattet, smakportioner o krypsteg. Nu vill jag bara att han ska stanna där han är istället ;) Därför försöker jag uppskatta varje dag med Freja o inte bara tänka framåt. Bara njuta av spädbarnstiden o sniffa bebis när hon fortf är så liten o inte puttar bort mig när jag vill gosas o blir för närgången (som Freddie gör, hehe) Man vet ju aldrig om det är sista ggn heller som vi har en bebis hos oss, så jag försöker uppskatta varje sekund! Att få barn är verkligen det största i livet o en sjukt svår känsla att beskriva, det går helt enkelt inte, man måste uppleva det själv för att fatta <3



Jättefin liten tjej! Bebissjuk man blir.

2011-09-10 // 14:39:41

Håller med dig!

Med tösen så längtade man bara tills hon skulle bli 4 månader så man skulle få börja ge henne mat!

Man längtade efter att hon skulle krypa, gå och prata.



Nu gråter jag typ när jag måste lägga undan kläder han växer ur...

Man vill som sagt att han ska fortsätta vara liten och inte växa upp för fort!



Blir lite ledsen på mig själv att jag inte håller koll på hur gammal han är osv. Man läser alla bloggar från er som fått i närheten av mig och ni alla vet hur gamla era barn är osv

Känner att vardagarna flyger iväg så jag hinner inte tänka på sådant, detta gör mig besviken på mig själv

2011-09-10 // 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback