Idag blev det promenad i vrinneviskogen. V...

mms_img-13523794 (MMS)

Idag blev det promenad i vrinneviskogen. Vi tog inte en sån lång runda, bättre o se hur min kropp mår av promenaden imorn innan vi ger oss på långa spåren. Ser fram emot o få svettas lite :) Dock var det en bra backe som kändes rejält när man drog vagnen, bara Fred o Freja ihop blir ju typ 15 kg o sen vagnens vikt på det! Olle bävar för kolmården o backen i entrén, hehe.. Efter skogen åkte vi till candyland för att fylla på det vi brände på promenaden, hehe. Blev lite brända mandlar för min del, mumma! Blir skräckis, mandlar o cola ikväll (kanske ett glas rött)



Skönt att komma ut och få lite frisk luft. :)



Ja det gör verkligen ont långt in i ens själ när ens barn far illa. Som tur va så försvann det röda så det var tvättmedlet. Tråkigt för de tog bort fläckarna, men vi får shoppa nya kläder istället, hihi!

2011-09-04 // 13:09:47

sv: ja men dom växer ju så fort så man hänger inte riktigt med under själva bebistiden :) min syster fick barn i januari och idag är lillkillen ingen bebis längre, hehe han är ganska stor nu.. så jag förstår att du är "avundsjuk". =) ha en fin dag!

2011-09-04 // 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback