Lånar brorsans säng.. Lite svårt ibland o ...

mms_img54427299 (MMS)

Lånar brorsans säng.. Lite svårt ibland o veta var man ska göra av Freja när man sitter i Freds rum o leker. Han är ju rätt hårdhänt så går inte att ha henne i famnen för då riskerar hon att få en bok i huvudet. Men nu har vi provat o lägga henne i Freds säng och det verkar fungera bra. Kanske är bra också att hon vänjer in hans lukt och inte bara mamma o pappa. Hon ska ju faktiskt dras med storebror ett tag framöver, varesig hon vill eller ej ;) Blir ju samma avdelning på förskolan o bara en årskurs under i skolan sen. Sen räknar jag ju iskallt med att Freddie kommer hålla hårt om Freja i äldre dagar sen, granska hennes pojkvänner o komma med insideinfo, hehe ;) För antar att de kommer känna ungefär samma folk sen eftersom det bara är 13 månader mellan dem, pseudotvillingar som det så fint heter :D



Naww va gott hon ser ut att sova!

En sådan kanin hade tösen också, eller rättare sagt 2 stycken (en rosa och en beige), dem var hennes bästa vänner som minibebis.



Tog fram dem för ett tag sedan och gav henne men hon tittade på dem sedan på mig och gav mig typ blicken "vad vill du att jag ska göra med dem?"



Jag ser tvärtom här, om någon skulle bråka med Elias så ser jag att Nathalie komma till hans räddning och nita till ungen... eller stryk det sista men i alla fall rädd honom hahah ! :D

2011-09-16 // 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback