Matchvikt!!! 16 dgr efter förlossning och ...

picsin_131531688 (MMS)

Matchvikt!!! 16 dgr efter förlossning och jag är nu nere på mina 60 kg, yay till mig. Inte för att jag har kämpat för det direkt, inte mer än att springa efter Fred om dagarna, ätit lite mer än vanligt o sovit lite mindre än vanligt ;) Nu är det bara själva toningen av kroppen kvar, bygga upp dem musklerna som varit i koma de senaste 2 åren när jag varit gravid. Funderar på zumba som alla pratar om, finns ju tom till kinecten, nån som provat zumba o kan rekommendera det? Ne, nu lite röj här hemma innan idol o sen inspektion av dagens shoppingskörd :)



» Carro

Du är så fin! <3

2011-09-06 // 20:46:29

Självklart jag har provat zumba o det är jätte kul till en början o man känner att man rör på sig MEN efter typ två veckor blir det så långtråkigt med samma steg o samma dvd :(

2011-09-07 // 02:54:34
» linda

zumba är jätte kul. man får släppa loss o bara se dum ut, för d lovar jag, d gör man. men vilken bra träning. ända jag önskar är att de får in d på friskis o svettis, där jag antagligen ska skaffa träningskort.

2011-09-07 // 05:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback