Så grymt stort närhetsbehov har vår Socker...

mms_img-27914422 (MMS)

Så grymt stort närhetsbehov har vår Sockerbit. Hon är lite kolikig (?) av sig o inte mkt som tröstar när hon sätter igång på kvällarna. Men nått som brukar fungera bra är att ligga nära nära.. Det är såklart jättemysigt men kanske inte alltid så passande. Som igår tex när jag provade skor, tog en timma inne på affären för att jag fick plocka upp henne o vanka en stund o sen ned i vagnen igen o provade skor 2 min för att sen köra samma grej igen. De flesta där tänkte nog som jag tänkte innan jag fick barn "varför får hon inte tyst på ungen" precis som om det finns en on/off-knapp på bebisar, haha.. Men fixade ett par skor tillslut iaf. Så summan av kardemumman, det funkar o ha bebis med stort närhetsbehov o ändå göra saker, man får stå ut med folks dömmande blickar bara ;)



Känner igen det där med blickar.

Bara att skita i och säga något drygt om de har råd att ge en. :)

2011-10-03 // 11:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback