Vi är med babybjörn-sele.. Vi har märkt at...

images (MMS)

Vi är med babybjörn-sele.. Vi har märkt att Freja har ett grymt stort närhetsbehov o därmed inte vill ligga själv nått knappt. Detta ställer ju till det lite när man väl är själv med båda barnen. Det är ju inte så ofta just nu men Olle börjar jobba om 4 veckor ca och då vore det bra med en lösning på detta. Vi kom fram till att en sele skulle vara bra. Har inte varit ett större fan av selar men nu fick jag ge mig. Olle letade fort upp en på blocket o åkte nyss, i sin febervilla, o hämtade den. Så nu håller vi tummarna att lilla fröken gillar den också :) Annars idag så har vi jobbat i skift ;) Olle var uppe o vaken inatt o tog barnen fram till 07, sen kom han in o lade sig o vi bytte skift. Dock sov barnen sen fram till 09.30 så det va skönt. Sen fick Olle sova fram till 14, så nu har vi sovit ostört båda två sammanhängande. Blir likadant ett par dagar till för att komma i fas. Krävs ju lite mer sömn nu när man är sjuk med. Tur vi kan samsas så bra om barnen o att jag har en karl som tar lika stort ansvar som jag. Man är ju faktiskt två om att få barn så samma ansvar tycker jag ( om man inte ammar dvs).



Håller tummarna att det fungerar för dig!

Jag testade bärsele med Elias, han trivdes men jag fick ont i ryggen plus att jag tyckte det var värre än att vara höggravid haha Man såg inte vad man gjorde framför sig, allt blev även svårare att göra.



Testade bärsjal med tösen men det var för varmt!

2011-09-12 // 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback