Lillasyster har vaknat.. Idag var första d...

mms_img358531238 (MMS)

Lillasyster har vaknat.. Idag var första dagen på förskolan för Fred efter juluppehållet, o det märktes kan jag lova! Tur Freja fick vara hemma med faster sålänge eftersom jag fick klä av mig o gå in o vara kvar ett tag, tills han kom på att det var kul att vara där igen. Lite mysigt var det dock, Fred har nämligen aldrig innan varit särskilt mammig, men idag var han supergosig o lade huvudet i mitt knä bla, men som sagt så var det ju för han var lite ur rutinerna bara, men jag njöt lite ändå ;) Så nu är det bara jag o Freja hemma, o hon vaknade inte förrens nu, o då kör vi lite morgongympa i sängen. O tro inte att detta är nått jag tvingar henne till, hon blir snarare tjurig om hon INTE får dra sig upp i sittande ställning, stark som en oxe som sagt :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback