Nytt år ny design! Vad gillar ni den? I lo...

mms_img144152921 (MMS)

Nytt år ny design! Vad gillar ni den? I love it! Tack snälla motherhoods.se för din tid o expertis :D Kommer snart ett inlägg för att summera det gångna året men detta lilla får räcka sålänge då jag ligger i feber o halsont, o ingen fisfeber heller utan 39grader vilket gör mig helt däckad då jag är lågtempad annars :-S pust stånk o stön har det varit idag kan jag lova med att vara själv hemma med båda barnen eftersom Olle var tvungen att va i huset eftersom det ska förvärderas imornbitti, inte så lägligt att jag blev sjuk just nu med andra ord. Dock kom farmor från norr ned idag på kvällen o stannar helgen ut vilket ger mycket hjälp när jag också ska hinna packa! Bilden har inte så mkt med inlägget att göra, men var bara tvungen att visa detta. Hon är stark som en oxe den här bruden! Sit-ups är no match för henne heller, likaså att rulla runt runt runt, tills hon ligger på andra sidan rummet! Tror våra barn ska bli tyngdlyftare eller liknande ;)



Den är jättefin :) det enda som ser lite konstig ut är att dom sista 4 kategorierna är ovanpå kortet på dej.

2012-01-04 // 22:29:08

Nu hänger jag inte med Sandra? När man klickar på kategorilänken så fälls den väl ned?

2012-01-04 // 22:43:30

Håll mig uppdaterad!

2012-01-04 // 23:27:50

Ne, inte för mej iaf. när jag går in på din sida så ligger kategorierna "lillasyster, Nellie, Pullan och design och layout ovanpå ditt kort. sen ser man alla andra kategorier ovanför. behöver inte klicka för att se dom.

2012-01-05 // 14:49:05
» Sofi

Mycket mera dig i denna design än förra,jättefin =)

2012-01-05 // 20:30:50

Skit snyggt Monca! skit häftigt med hjärtorna som faller :) <3

2012-01-05 // 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback