Trollet says Hello!

Rutinultra idag efter en minst sagt stressig förmiddag. Nog för att man har mycket att tänka på med barn o plugg, lägg på lite pregg på det o vips så tar man fel bil t skolan o låter barn o man stå utan ride t förskolan ;) hehe, bara åka hem igen efter installerat mig i skolbänken. Sen lite plugg o sen iväg igen t sjukan o ultraljud. Trollet är fortf beräknad samma datum, 21/10. Moderkakan satt där jag trodde pga se svaga buffarna, i framvägg alltså, även en hel del för the big exit. Så blir ultra igen v.32. Gör inget för mig då jag även kan få uppskattad vikt då så jag kan förbereda mig, och the big exit ;) Hon såg lite förstorat njurbäcken men inte för stort enligt mätning. Vanligt på pojkar, vilket jag tror Trollet är. Tyckte mig se snopp flera ggr, tills hon visade pottbild o peka var navelsträngen gick in, då var den puts väck, men såg ingen snippa heller. Lurigt! Men får nog blunda vid lårbensmätn i v.32 ändå, känns som när vi kommit så långt kan vi lika gärna vänta till fl liksom. Efter ul va det puss hej o tillbaka t skolan för mer plugg som sen följdes av middag serverad på bordet o sen jobb t 21.30. Nu ligger jag i sängen o bara finurlar på trollet o är lite bråkig på magen o trycker lite. Fick nyss en arg klockren buff tillbaka ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback