Slira med bilen, Yay!

Då ska man ut i snöovädret och slira lite då. Ska iväg o hämta Honk först sen är de Nautilus som gäller.. få se om ja ska sola med.. måste ju hem relativt skapligt så jag kan plugga till provet imorrn med.

Bikinin som jag beställt från Nelly kom idag, hade M i båda delarna men underdelen var för liten! USCH! Är det alltså meningen att jag ska ha L, aldrig! så jävla fet är jag faktiskt inte. Funderar på om jag ska skicka tillbaka hela skiten och byta till en annan, den kostar ju trots allt 795;- så de känns ju lite i plånboken.

Ska ned o skotta ut bilen nu, hehe, de e ju bra att man har vinterdäck på bilen me, INTE. Men jag är en mästare på att köra försiktigt, lr nått..

Puss//

M.





Från tallinnkryssningen, resten är sekretessbelagt=)

 185031-4



Träääligt med bikinin, men du kanske kan hitta en annan, lite mer prisvärd? ;)
Kör försiktigt sladderskan! pöss

2007-02-08 // 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback