Årets..

Kanske är dax att uppdatera?
Åhhhh, det värsta är ju att ju längre tid det går från att jag skrivit ett nytt inlägg dessto mer drar jag mig för att göra det. ORKA liksom berätta allt då som hänt.. aja.. ska försöka uppdatera oftare. Happy?
Börjar uppdateringen och avslutar året med "ÅRETS".. hehehe.. vetifan var jag kom på den brillianta idén;)
Ok, dax att grillas..


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

OOOOOOJA..

Höll du några av dina nyårslöften?
Oj, det tror jag inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, ett par stycken.. And more to come;)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack o lov

Vilka länder besökte du?
Frankrike, Norrland haha

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Money money money

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22 november, den va enkel

Största misstaget 2008?
Att jag inte sparade pengar till semestern.. haha, det är ett hårt liv jag lever alltså!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Not really.. beror på hur man räknar.

Bästa köpet?
Lilo

Vad spenderade du mest pengar på?
Lilo

Gjorde någonting dig riktigt glad?
22 november, när jag öppnade mina julklappar, varje gång Pullan ringt mig mitt i natten, när jag fick reda på Emmas mage=)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått upp och ned, lite deppig i början på året, men nu har det bara blivit bättre

Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt pengar på resor, umgåtts med mina syskon, TRÄNAT

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit, skällt på hundarna, ätit pizza

Hur tillbringade du julen?
Först på Pressbyrån och sen med familjen

Blev du kär i år?
Jag är alltid kär=)

Favoritprogram på TV?
2½ män, ingen tvekan. O Erik och Mackan=)

Något du önskade dig och fick?
Vaddå i julklapp? isf, en volumemaster och en straight and curl m.m.

Något du önskade dig men inte fick?
En vit jul.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade grillpartaj med vännerna

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar;)

Vad fick dig att må bra?
Mina syskon, mina hundar, Olle och självklart Pullan

Vem saknade du?
PULLAN

De bästa nya människorna du träffade?
PuppJessika, absolut!

Årets sötaste?
Lilo

Årets snyggaste?
den titeln har jag redan fått, så tyvärr ;)

Årets största kärlek?
Olle och Pullan, såklart!

Årets besvikelse?
Halsbloss.. överskattat som fan! haha

Årets bästa?
vänner som verkligen bryr sig och ställt upp när jag behövt det

Årets snällaste?
Många

Nyårslöfte för 2009?
Träna som fan! BEACH 2009, HERE I COME! ;)




» Zanny

Snyggingar....:)

2008-12-29 // 12:39:08

Uhlala....jag saknar dig!

2008-12-30 // 00:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback