NAJS BAJS

Ja, i måndags blev de o gå o möta olle på jobbet o ingen spinning.. men blev iaf 6000 steg, de e bra=)
Sen gjorde ja ju även massa mage hemma oxå, riktigt skönt, mina har varit lite i koma tror ja, heehe
   Sen i tisdags va ja så himla trött så då blev de bara o ligga softa i soffan efter ja kom hem från jobbet o hade ätit.

Men på onsdagmorgon va man hurtig igen, jojjans o min vanliga tur på 9000 steg, va skönt o promenera lite innan jobbet, började jobba kl 12, men hann me o sola innan me.
    Sen fick ja ett jättekul sms av darlingen på jobbet där de stog "när ska vi gå ut o gå me våra hundar då?" o ja blev ju jätteglad såklart, för de betydde ju att hon hade köpit en valpis, hihi, en liten Leo, blandis av chihuahua o papillon, grymt sööt! ringde genast upp henne o bestämde en prommis efter jobbet

Och på den prommisen hände en så kul grej, hehe. Vi gick ned till stan för hon skulle hämta några papper på VILA så ja stog utanför o väntade me tre hundar, o tiden gick o gick, o ingen Yalda..
så efter ett tag började ja till råga på allt bli vääldigt kissnödig, o man blir ju inte mer kissnödig av att man vet att man inte kan kissa heller..
Men tillslut kom hon då o då gick vi till choklad o muffinscompaniet o ja smet in på en toalett där, de va väldigt brådis så ja läste inte lappen om att toan bara va till för fikande gäster.. men ja gjorde mitt, sen när ja kom ut så står de en man där, antagligen ägaren eller nått o frågar om ja hade varit på toan, ja svarade ja.. då började han babbla massa om att den inte va till för vem som heslt o att ja borde frågat o att de va ren folkvett att man gjorde de o bla bla bla.. ja blev så paff så visste inte riktigt hur ja skulle försvara mig så de första som kom ur min mun bara va "ok ursäkta men ja e gravid så ja e kissnödig hela tiden så de va lite brådis" hahah.. hur kom ja på de liksom??
Men ja kom undan iaf... haha.. vill poängtera bara att ja är alltså INTE gravid, de e de som är de roliga alltså.

Men de va riktigt kul o leka me yalda o leo.. leo tyckte väldigt mkt om kisen eftersom hon löper så han höll på o försöka jucka o slicka på henne hela tiden,, tur att han inte är könsmogen än så att de inte blir några tjuvparningar.
Onsdagskvällen avslutades me att ja käkade lite mat o sen satt ja framför topmodel o sex and the city sen stoppade korven om mig, ja är ju så himla kvällstrött.... o morgontrött me för den delen... o dagtrött.. hahahah
ni som känner mig vet att ja kan sova var som helst om de så skulle vara på en hårdrockskonsert..

Idag är ja ledig, så på morgonen har vi varit i källaren o  gymmat.. gud mina stackars biceps asså.. I LIKE!
Satt på spinningcykeln ett bra tag me.. plus att de blev ca 3000 steg till sen när ja följde me när olle gick till jobbet o ja svängde av för att hämta min telefon, äntligen, i det fina vädret.. fatta att de är över 20 grader i maj liksom.. känns nästan som ja brännde mig lite på näsan på den korta stunden tom.. blir o gymma imorrn me, börjar 14 så lättttt, eller 9-10 000 steg..

På lördag  ska vi förmodligen till Yalda o Frigge o Leo o leka lite.. ja slutar 15 tror ja så blir nog ned på stan först o köpa ett par nya springskor, mina stackars fötter lider i dessa fejkpuma köpta i Turkland..


kanske ska lägga sig i bikinin på sängen o öppna fönstret o checka telefonen.. låter som en bra idé, m¨åste checka planen för ikväll me min älskade Zanny me.. hello Melrose!



Puss

M.


hehe, du är så himla rolig.. "ursäkta men jag är gravid".. hur kom du på det liksom :D Vi hörs imorn då darling, om lördag.. Puss puss

2008-05-08 // 21:11:29

Visa valkarna, visa valkarna! Sa jag ju för faaaa aaaan! Jag ringer dig senare dag, woho! Love.

puss

2008-05-09 // 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback