Fågelskit

Yay! bloggar från min nya dator=) Olle tog sig äntligen i kragen o köpte en ny åt mig efter att han hade sönder min gamla laptop för ca 4 år sen , så det var på tiden;)
Nerå, men jag tror oxå att jag kommer att vara i behov av den nu när jag börjar plugga, iiiiihhhhhhhhh.. jepp, dax för skola igen asså, såååå skönt att komma från PB, känns som PB är mitt liv annars. Det enda som saknas är att man sover där oxå, haha. Dock kommer jag ju självklart sakna o jobba med Mamma o Lena, men nu börjar ju "new Monica" ist.. fast hon är en Monica med K då.. hehe..
Idag på jobbet höll jag på o skita på mig när jag helt plöstligt hade en duva på huvudet typ, haha.. det va inte kul.. han/hon/den flög över hela butiken o satte sig tillsist precis ovanför mig, nice det hade varit me fågelskit på kepsen! Inte Schöööön!

Pullan kommer förmodligen inte hem förren i februari, men jag blame-ar henne inte.. gotta do what you gotta do love! Jag är kvar när du kommer tillbaka, jag väntar på dig;) Saknar dig bigtime!!

Ne nu dax för att se slutet på Topmodel, sen blir det att fortsätta klippa o klistra inbjudningskort till Olles fest 21 feb. BE THERE! ;)


Puss//
M.



jag i dagen outfit - jobbarkläder



Duvjävel


Duvjävel :)

2009-01-15 // 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback