Nollan

Jaha, då är man nolla nu då.. började i måndags lite smått me upprop o göra skyltar o öron/känselspröt/horn. Sen på kvällen va det lekar för fulla muggar o massa AT-ramsa.. riktigt kul, o mitt lag vann ju självklart, tack vare mig o min bla fina petter-rap, haha. Fick även massa gröna pluppar på min skylt = fadderismör, hehe. Det som va ännu roligare va ju att det var två vääldigt skumma typer som skulle gå i vår klass, två grabbar som va riktigt nördiga o störiga. Jag fattade ju självklart direkt galoppen att de va fusknollor=) men det va kul o se deras show när de avslöjade sig o fleras ansikten va mer än förvånade.

Imorrn är första riktiga skolagrejjen eller va man ska säga, nämligen studiebesök hos en AT. Ska bi riktigt kul. Dessutom hamnade jag ju med Elin oxå, som jag umgåtts med sen måndags, så det blev ju bara ännu bättre. Och vi känner inte varann sen innan som nån fråga, lika nya som alla andra=) Vi ska iaf till en VC i link valla o prata lite. Ska bli intressant. Det som är mindre intressant är ju att pubrundan är imornkväll, missförstå mig rätt, det är inte själva pubrundan det är nått fel på utan att studiebesöket ska redovisas kl 10 på fredagmorgonen!!! o Elinstackarn fick tom kl 8!!!!! usch usch. Men det går nog.. hehe..

Imorrn är det planerat att Olle skulle fly staden mot kallare grader, men vet inte om så blir fallet. Han blev nämligen smittad av min käre bror i söndags så nu är han inte så friskt längre.. Inge kul för honom som hade planerat fest me grabbarna o så, men dessto bättre för mig som slipper komma hem i fyllan o villan i helgen till en tom lägenhet.

Imorrn blir de lite bilder. Ska försöka ta lite på pubrundan om man hinner=) hehe..

Puss//
M.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback