soda

Idag var en riktig slappardag.. vaknade upp vid 11 någongång käkade lite frulle o sen suttit me datorn i knät hela em. Beställde bla min klänning till olles fest o kollade på vinterjackor, har ju fortf bara min parkas, burra burra. Sen runt halv sju promenerade jag bort till johanna som precis kommit från jobbet o stressade henne lite. VI gick vidare till timarii o hon köpte en liten liten nitapparat, så liten att den behövde specialnitar tom, haha.
Vidare till Soda, där vi, kors i taket, var först!! Tillhör inte vanligheterna när det gäller oss, hehe. Blev en veggobaguette,för min del, dock var avokadon i hårdaste laget då den knaprade som en paprika när man tuggade på den, nej inte schöön! Fick nalla en tugga var av de andras mackor ist, sen va ja mätt. Blev mkt bajs o graviditet o singstar o fis o muspruttar o prata om... haha, det är ett hårt liv vi lever;) Vi hann oxå planera in ett antal datum i kalendrarna, så det återstår o se om vi håller dem med.
Nu efter en skål havregrynsgröt är det dags för Disaster movie i sängen, sen imorrn är det jobb 14-19.30, usch.. det e ett hårt liv som sagt;)

Puss//
M.



med kalendern i högsta huggnotera tvprogrammet i bakgrunden, hahasanna nisar stolt upp Linns nya fon ;)


det var mig ena bulliga kinder jag fick till :)

2009-01-16 // 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback