hämtade ut ett monsterstort paket med den ...

foto093 (MMS)

hämtade ut ett monsterstort paket med den här lilla i:) verkligen över förväntan, är ju tom gungbotten på:) fattar inte att det ska sitta en bebis där i sen, helt sjukt! Lite läskigt men längtar sjukt mkt nu, kunde inte annat än att bara le när jag packade upp den. from imorse blev ja änka över helgen. Olle åkte till sundsvall för att gå på mormors 90årsfest o jag blir hemma o måste jobba o förbereda inför praktiken som börjar igen på måndag. Men ikväll blir jag inte ensam iaf, blir fredagsmys med tacos med Carro Zanny o Jojjan.



Hej

OKi Själv får jag se när jag börjar att packa.

Allt bra med dig?

2010-04-16 // 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback