Hejdå min bajskorv!

Startade dagen lite lätt med att börja plugga men isåg snart att jag saknade lite böcker så åkte in lite tidigare till skolan och fixade lite böcker i bibban samtidigt som jag snackade lite skit med Elin som satt och försökte plugga där. Efter ett möte med min handledare sen så begav jag mig till HC för att inhandla järntabletter, usch usch, stora som stolpiller är dem så började undra om de verkligen skulle ned i halsen och inte upp nånannanstans, haha. Nu återstår det bara o se vad som händer med magen och järnvärdet. Efter apoteket var jag inne på jobbet o snackade skit med mor och fick en gravidtidning av henne=) sen blev det efter mkt om och men driven på Mc D, inte vanligt kan jag säga, men det var gott, och skönt om inte annat o slippa laga mat, avskyr o laga mat själv när Olle jobbar em. Sedan maten gled ned så har jag suttit framför datorn och pluggat inför morgondagen samtidigt som jag kollat fejjan och lägenheter frenetiskt, hittar dock inga så blir väl att bo på gatan eller nått i sommar. Har även tagit en prommis med hundarna samtidigt som jag snarrade med Pull som vanligt. Hon är fan en riktig kompis, skickar saker på posten sa ja! haha! Vi kollade även på Emmas länk "hejdå min bajskorv", måste vara tidernas bästa inslag i bolibompa=) Har en föraning om att det kommer vara ett stående skämt framöver, hehe.

 



» mimmi

BIP?

2010-04-14 // 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback