Invigning idag, YAY!

Äntligen är dagen kommen när vår butik äntligen är färdig, och hel sprillans med! Nu kommer det bli lite roligare o jobba när det är en fräsch butik, trots att det blir längre öppettider. Idag är det iaf invigning av hela centrumet med en himla massa galej! 16.48 börjar den vid stora entren mot hagebygatan sedan kommer centrumet vara öppet med massa erbjudanden och rabatter hela kvällen fram till 23.00 då det ska avfyras fyrverkerier från taket, nice!
Jag kommer väl befinna mig på jobbet till 16 hoppas jag, ska ju iväg på praktiken först, börjar 9.30 idag och ska ha utredning hela dagen men hoppas att jag hinner in till jobbet innan folket börja hopa sig utanför =) Elin och Sanna ska även komma o joina mig en stund under kvällen o kolla in nya butikerna, ska bli kul =) Kommer ju ihåg när jag var liten o Hageby var typ skitlitet, var ju typ bara två mataffärer och inget mer, hehe, o nu är det Östergötlands största köpcentrum from idag, YAY! Och bara så ni vet, numera så heter det inte Hageby Centrum eller HC utan Hageby - Världens Centrum, som att nån kommer att använda det namnet! "jag ska till Världens Centrum o handla lite" ehhh, nee, tror inte det.
Här nedan kommer reklamfilmen som gått flitigt på 4an iaf, ses ikväll hoppas jag! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback