12 timmars-sömn! Det börjar vända åt det b...

100media_imag109 (MMS)

12 timmars-sömn! Det börjar vända åt det bra hållet med Freds sömn efter ett par månader som jag nämnt innan med väckningar av mor o far runt 3-4 på natten. Nu är det sällan han vaknar före 6 o det är vi sååå glada för. Igår somnade han in strax innan 20 o vaknade inte förrens nu o fick flaskan, me like!! Ibland somnar han om ännu en gång efter flaskan tom men idag gör inget om han vaknar ordentligt, ska ändå upp nu hade jag tänkt. Fixa mig o dona lite innan Evelina o Li kommer hit, "finally we meet" ;) Ska bli så kul, Li är född bara 4 dgr innan Fred med. Spännande o få leka med en liten tjej ;) både för mig o Freddie kanske, hehe..



» Beata

Hej =) Ja, jag har varit där en gång och det var INGET att ha. Rätt sunkigt och bara småpryttlar som privatpersoner sitter där och säljer..

2011-04-27 // 23:31:56

Vi har det bra vi hahaha

2011-04-28 // 10:11:18

godmorgon.D

2011-04-28 // 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback