Äntligen! Nu har det jag väntat på så läng...

100media_imag097 (MMS)

Äntligen! Nu har det jag väntat på så länge kommit. Det är först o främst mineral-sminket från bare minerals. Har varit så mkt tjat om det här så är ju tvungen o prova. Köpte ett startkit som ska innehålla det mesta man behöver för att bilda en uppfattning om det är bra eller inte. Ska prova det senare sen tänkte jag när Fred vilar för det är en dvd med med instruktioner. Det andra i paketet var Dust it från Osis, bättre stadga i håret kan man inte få o är så trött på spray. Sen köpte jag även en Thickening paste från Bed head, som ska ge en strävare känsla i håret, som saltvattenspray typ. Sen köpte jag även ett BUS-vatten för ansikte o hals, är så himla blek så det finns inte, tom min ljusaste foundation är för mörk, illa! Får se om jag vågar mig på det bara, ser ju så hemskt ut när det inte blir bra :-S.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback