Boken om mig.. Håller på o kompletterar li...

100media_imag109 (MMS)

Boken om mig.. Håller på o kompletterar lite saker i Freds fylla-i-bok. Den här boken som heter just "boken om mig" är helt klart den bästa jag hittat bland dessa böcker när jag har letat. Den är ganska tjock, finns många tomma sidor o är jättefina illustrationer i. Idag fyllde jag bla i om tänderna som äntligen kommit o att han går längs med möbler nu. Fort går det ;) Jättekul o ha en sån här bok tycker jag o titta tillbaka i o jämföra kommande barn med. Har en egen hemma hos mamma med o tycker det är jättekul o jämföra o se hur lika Fred o jag är i utvecklingen. Dock tror jag min lillebror slår Fred i det mesta, han gick första ggn när han var 9mån o 2veckor, som att Freddie skulle göra det om en vecka typ - det är nog lite otroligt faktiskt. Men det kommer nog det med o då fattar man inte varför man längtade till den "farliga" tiden ist, hehe..



» milla

hej hej



jag gick omkring hemma när jag var endast 8 månader. Var otroligt tidig med det mesta.



toppen blogg förresten!!!

2011-04-28 // 23:07:09
» milla

hej hej



jag gick omkring hemma när jag var endast 8 månader. Var otroligt tidig med det mesta.



toppen blogg förresten!!!

2011-04-28 // 23:07:29
» Marie

Det ser ut som en väldigt fin bok! Var har du fått tag på den? :)

2011-11-22 // 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback