Inte stor mage direkt! Ne, på morgonen har...

100media_imag101 (MMS)

Inte stor mage direkt! Ne, på morgonen har jag bara en liten o mysigt mage, änsålänge. Skillnad är det på kvällen så mkt som jag äter nu för tiden ;) Men som jag nämnt tidigare så gick jag upp 10kg med Fred och ned 15kg så jag har ju liksom 5kg extra jag kan gå upp, det är bra, lite extra halvars- och strömsholmen glass i sommar ;) Men som BM o Selbing i Linköping sade så kommer nog Sockerbiten inte heller bli så stor, så därav lilla magen med. Kommer ihåg med Fred att jag va så frustrerad över att alla sa att jag inte hade nån mage knappt, men kom ju snabbt fram till att det snarare va en fördel än nackdel med liten gravidmage. Ingen mage i vägen, inte så tungt o inte så mkt överflödigt att bli av med efter förlossningen sen ;)



fin mage

kilona rasade av mig på 3 dagar sen var jag back again efter min förlossning.

allt bra idag?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-04-15 // 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback