Nu är första delen av dagen avklarad. Bvc ...

mms_img-21336273 (MMS)

Nu är första delen av dagen avklarad. Bvc o handling. Gick jättebra på bvc, Sockerbiten väger nu 3720g o är 51,5 cm lång, så det var en bra viktuppgång o hela 1,5 cm uppåt. Inte för att jag är orolig för vikten på lilla madame ;) hon äter som bara den, standard är var tredje timma o då slukar hon ca 100ml :) Vägde Fred med på ståvågen, vet inte hur korrekt det blir men den vissade iaf 10,9 kg. Så honom går det ju heller ingen nöd på ;) Efter bvc var det veckohandling på willys o provade selen jag budade hem på tradera, funkade jättebra! Dock blir han ju lite otålig när det inte händer så mkt, tex när pappa skulle prova kläder också.. Sen blir ju allt inte bättre när man är trött också. Så nu sover båda skrotarna o jag med snart, ladda om för kalas för min lillasyster som fyller 24, blir hem till hennes boende hela familjen o släkten på tårta :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback