Tänk om man hade orken och kraften i kropp...

mms_img-53903469 (MMS)

Tänk om man hade orken och kraften i kroppen att göra nått! Natten va lite tuff med nappinstoppning o välling som ändå inte dracks upp. Sen som topping på det så har man en sambo som är genomförkyld o därför snarkar satan, mer än vanligt! Så inatt blir det soffan för honom annars blir det ingen sömn för mig inatt heller. O imorn vill jag inte va så trött som idag för då är det bus med Evelina o Li, kanske sista chansen innan Sockerbiten kommer. Så, idag tar vi det så lugnt vi kan, skickar Olle o handla själv ist, för mat behövs ju. Jag o Fred underhåller oss med att kasta boll med Kisen, både Fred o Kisen gillart o håller på lääänge, då kan mamma luta sig tillbaka i kuddhörnan o titta på :D



Tack så himla mycket. jag vet faktiskt inte hur sambon kom på det. Han satt i bilen och vråla ut namnet Kira. Jag var jätte anti det i början men sen vande jag mig. Haha! Är ju rätt speciellt namn, passar ju inte till vem som enligt mig. Men hon var en Kira! :)



Kira har haft såna nätter med nu ett tag, frustrerande! Hon äter ändå stort lass gröt innan hon somnar plus en full portion välling, men ändå vaknar hon och är hungrig på natten!



2011-08-16 // 07:32:59

ow vad skönt att det inte bara är jag som skickar upp min man till soffan när han snarkar, förkyld eller inte förkyld hehe



nu är det inte många dagar kvar för dig innan du blir tvåbarnsmamma :D

2011-08-16 // 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback