Tvättat alla Sockerbitens kläder..



Såå, nu är Sockerbitens alla kläder äntligen tvättade och klara att vikas ned i lådan igen. Det tog sin lilla tid o få allt upptvättat. Jag är så nojjig att nått ska färga av sig så vissa maskiner gick bara med nått plagg i, ekonomiskt va? men allting klarade sig iaf! Nu bara till nästa projekt.. o välja ut vilka kläder som ska med till BB! Allt är ju såå fint, men lät väl åka med ett par ombyten ändå eftersom man aldrig vet om hon kommer kunna ha prematurkläderna (inte stor chans) eller måste gå på strl 56 direkt ;) Får ta med ett par stycken i varje storlek tror jag. Annars har jag nog det mesta tror jag, det enda som jag insåg att jag inte hade var en enkel hjälmmössa, har en som är rosamönstrad men den hör ihop med en body så då passar inte den direkt på BB. Så blir att försöka få tag på en enkel vit, rosa eller röd. Känner jag mig själv rätt så fixar vi det redan nu i helgen ihop med massa andra grejjer jag skrivit upp som ska ned i BBväskan, lite salvor, krämer och värktabletter som är slut..


Haha du är inte ensam om att vara nojig över att det ska färga av sig! Varje gång jag köpt ett nytt plagg med starka färger så blir jag osäker.

Brukar dock hälla i lite ättiksprit i trumman för det ska minska risken för avfärgning. Peppar peppar och det har funkat alla gånger!!

2011-08-04 // 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback