Dagen skulle egentligen spenderats hos min...

mms_img-16420218 (MMS)

Dagen skulle egentligen spenderats hos min mormor med julmat i mängder. Dock har det gått sjukdom över helgen, Olle började på självaste julafton med feber o ont i kroppen så det blev tidigt hem. Sen igår började barnen o jag snora. Stackars Freja som tom snorar blod :( Fred har även varit så täppt inatt att det blev många vak. Till råga på det så fick Kisen för sig att kissa i sängen, rakt på Olle dessutom, så det var inte en lugn natt som ni hör. Därför så blev det att stanna hemma ist o leka med alla nya leksakerna. O det va nog bra det, för det har inte gått i många knop. Fred är inne på sin andra timma i vilan nu. O själv sitter jag o snorar o svettas o fryser om vartannat :-S Kul jul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback