Sömn o rastlös.. Nått blev fel idag för Fr...

mms_img112585926 (MMS)

Sömn o rastlös.. Nått blev fel idag för Fred. Det började med att vi fick väcka honom en kvart innan det var dags för förskolan. Han var jättetrött!! Sen får vi höra när vi hämtar honom att han inte vilat något alls, inte alls likt honom. O nu på kvällen har han sprungit omkring med allt möjligt, mest boken om barbapapa som är favoriten just nu, o verkat mest rastlös. Måste vara övertrötthet. Lade honom som vanligt runt 19, men var tvungen att ta upp honom för ett tag sen då han gick från att sitta o skratta o spela apa i sängen till att panikgråta :-S Så får väl se hur kvällen slutar. Så svårt hur man ska göra. Helst av allt verkar han vilja leka o läsa massa böcker, men uppmuntrar honom liksom inte utan försöker få honom att förstå att det inte är lönt att leka så här dags, gör jag rätt då? Eller hur ska jag göra? Om jag skulle leka med honom skulle han piggna på sig ännu mer ju :-S



Det är svårt det där när dem vill vara vaken då dem egentligen ska sova!

Dem gånger det hänt med tösen vilket typ kanske har varit 3 gånger (hon älskar att sova haha) så har hon sprungit runt och lekt själv och jag brukar alltid tänka "sålänge hon är glad så gör det inget att hon är uppe"

Börjar hon dock gråta och gnälla så får hon sätta sig i soffan och varva ner eller så testar jag att gå och lägga henne igen.

2011-12-20 // 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback