Brödbakning till kvällen..



Vi har varit utan bröd här hemma ett tag nu, hade köpt jäst och allt för att jag skulle baka. Men jag glömde bort det hela tiden. Så idag när jag stod med middagen tänkte jag att va fasen, jag fixar brödet samtidigt då. Så himla typiskt mig, att hålla på med flera saker samtidigt och inte tro att det ska ta sån tid. Slutade med att jag sammanlagt stod i köket i 3 timmar. Låter kanske vääldigt lång tid för att baka lite bröd. Men när man samtidigt håller på o lagar mat och underhåller samt matar en son också så tar det sin lilla tid ;) Fast det blir ju allt som oftast bra i slutändan iaf. Hoppas att Olle gillar brödet bara, är han som "beställt" med valnötter och russin i. Hos mig går allt bröd hem, skulle kunna leva på mackor. När man skulle starta upp ett låssas-företag på gymnasiet med allt vad det innebar så öppnade jag ett café, endast inriktat på mackor. Tror inte subway va så stort då tex. Namnet på cafét var Mackomanen, hihi, för det va så jag kallade mig och min last då ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback