Här ligger vi o myser i kuddhörnan i Freds...

mms_img-87767884 (MMS)

Här ligger vi o myser i kuddhörnan i Freds rum. Vi båda är helt slut efter dagen, blev en lång dag. Först barnmorskan, berättar mer om det sen, sen direkt till HC o shoppade förlovningspresent till Olle o lite nya kläder till mig o Fred, kommer mer om det sen med. O sen blev de o köpa lunch o ta med hem till mamma o leta massa foton i albumena där hemma som jag håller på o fixar till en grej. Tanken va ju att jag sen oxå skulle möta Emilia o Susanna på Fräcka för en avskedsfika för sommaren, men det pallade jag helt enkelt inte. Blev sängen direkt när jag kom hem o passade på o vila samtidigt som Fred. Busy day huh?!! Nu ska jag återgå till mys med min övertrötta son o överaktiva dotter i magen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback