Nya skor och examen..


Sorry för dålig uppdatering men det suger så himla dant att det inte funkar att mobilblogga just nu. Tydligen har min kära kusin samma problem så då vet jag att det inte bara är jag. Ska prova imorn igen o se om det funkar. Iaf så är det ju lite svårare då att blogga när man inte är hemma, och det har vi verkligen inte varit knappt den här helgen. I lördags var det full rulle hela dagen. Först åkte vi till HC o shoppade loss. Jag behövde nya skor till min outfit för kvällen, blev ett par mkt efterlängtade träskor från scorett. Så himla sköna och snygga framförallt =) Var även ute efter nya tygskor men hittade, som tur var, inga i skoaffärerna. Där kostade dem flesta över 300;- stycket, o när vi sen var inne på HM så hittade jag ju deras tygskor som kostade 99;- styck och dessutom var tusen ggr skönare! Så då var det klappart o klart! =)
På kvällen sen begav vi oss ut till Dagsberg på Ovves examensfest. Det var mkt trevligt med god mat, dricka och lekar. Fred var så trött men ville inte somna, dock var han lika glad för det. Konstig unge det där som bara blir charmigare ju tröttare han är, eller det kanske mer beror på att sällskapet var så roligt. Tack för en bra fest iaf Emma och Ovve!

Gårdagen spenderades som vanligt hemma hos min mor o far med grillat och sol hela dagen. Men kvällen var inte riktigt som vilken söndags om helst, var ju BBfinalen!! Är hel klart nöjd över vinnaren, men nu känns det väldigt tomt istället, vad ska jag nu göra kl 22 varje kväll?? ;)


» linda

verkar vara något fel på hela blogg.se med mobilbloggandet.

men jag har inte fått något svar från blogg.se om vad som är fel. men kanske att det kommer en app snart så man kan blogga ordentligt.

hoppas d går bra med lillan i magen...

2011-06-07 // 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback