Solen tog bra idag..



Imorse när vi vaknade så var både Fred och jag utvilade. Han somnade 19.30 igår, vaknade 07 och fick flaskan av Olle som ändå va uppe o skulle till jobbet, sen somnades det om till 10.00! Så himla skönt! Så jag tror att han visst börjar friskna till o komma tillbaka till sina vanliga sovrutiner, mkt skönt om man frågar en trött o tung mamma. Känner mig så trött nu för tiden, speciellt på morgonen, men men.. bara o beska med, det kommer ju inte bli bättre framöver, hehe. Bara gravidhormonerna är borta så blir det trötthet av att vara uppe ett par ggr med bebis om nätterna istället ;) Men det gör jag så gärna! <3
Efter frullen idag iaf så åkte vi till mor o far. Mkt skönare att kunna vara utomhus en sån här fin dag än att sitta instängd i en varm lägenhet. Är ju inte riktigt samma sak o gå o sätta sig in nån park heller, om man tänker solskyddsmässigt. Hemma hos mina päron så har vi ju igloon/tältet. Så det var en mkt bra idé. Vi satt ute hela förmiddagen, Fred i tältet o jag i solstolen. Hjälpte till o skalade lite potatis i solen med ;) Sen framåt 15 åkte vi hem. Trodde inte solen hade tagit så mkt, men nu när jag duschade så såg jag att det hade den allt gjort, magen och bröstet är skapligt röda! Jag som inte trodde att jag kunde bränna mig i Sverige, hehe. Men där ser man, får köra på liiite solskydd nästa ggn iaf tror jag.
Ne, nu blir det lite film med min pussekille och gottis. Magen börjar redan kurra efter brakgrillningen vi gjorde till middag, gottis kan man väl mätta magen med? ;)

Förresten, lägg märke till snygga plåstret på min stortå, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback