Kläder till Sockerbiten..


I paketet jag hämtade ut så var det naturligtvis lite kläder jag köpte från den där webbshoppen som skulle stänga. Kläderna kostade ju lite och ingenting, så var ju tvungen ;) Men FASEN vad små de var! Ser ut som kläder till en minidocka, hehe. Ska bli himla intressant o se om hon ens kommer kunna ha på sig dem. Men men, bättre att ha än att inte ha. Dessutom så kostade de ju ingenting som sagt så är ju inte massa hundralappar i sjön. Hon kanske kan ha dem nån vecka iaf ;) Längtar ju bara mer o mer nu när man börjar bli klar med förrådet med bebisgrejjer igen. Eller klar o klar, det blir man väl aldrig. Har nog en del saker som jag ska fixa innan hon kommer. Lite flaskor, filtar o nappar och sånt. Sen funderar jag på en elektrisk flaskvärmare denna ggn, nån som provat det? Tror det skulle vara smidigt ist för att springa ut till köket på nätterna för att värma ersättningen. Ska suga på den karamellen lite till innan jag slår till..  


» Linda

Flaskvärmaren e de bästa som finns!! Bara ta upp bebis, ge mat o hoppas den somnar om! Bara skaka flaskan innan man ger! ABSOLUT värt pengarna! Om ni inte vill köpa kan ni säkert låna våran om axel slutat äta på natten då:)

2011-05-12 // 20:24:48

Naw, så gulliga!!!

2011-05-13 // 08:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback