Shopping till mig..


Shoppade ju självklart lite kläder åt mig själv i fredags med ;) Blev lite av varje från Gina mest, chockerande va ni som känner mig? ;) Dock upptäckte jag ju att det egentligen inte va så mkt vardagskläder, blev mest sommarklänningar. Så när lönen kommit in sen så får vi se om jag kanske ger mig ut igen och shoppar lite mer, fast mer vardags- och baskläder liksom. Sen måste jag köpa skor med. Hade tänkt fixa låga converse den här sommaren, velat ha det länge nu men inte riktigt velat lägga pengarna på det först o främst, men nu tror jag nog att jag ska slå till. Sen hade jag nog tänkt mig ett par träskor från Scorett, skitfina, dock har jag inte provat dem så får väl se om det är nått för mig och vad dem kan passa till för kläder med.

En sak som är lite tråkigt nu när man är gravid just med kläder är ju att man får köpa en storlek större för att den växande magen ska få plats framöver, men sen blir ju dem kläderna istället förstora! För jag planerar ju inte att liksom ha kvar bebismagen efteråt, haha. Sen just med skor så är det lite ostabilt och svårt att gå i lite högre klackar när man både är gravid med foglossning och när man ska bära på en 10kg klump emellanåt, hehe. Vilka problem va?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback