Av någon anledning publicerades aldrig det...

mms_img-14841504 (MMS)

Av någon anledning publicerades aldrig detta inlägg imorse, runt 10 skickade jag det, så ni får läsa det lite i efterhand nu...... Lite fruktstund innan vilan.. Idag vaknade Fred runt 07! Väääldigt ovanligt, om han fått välling på natten o inte blir väckt för förskolan så kan han annars sova till 09. Men det va nämligen bruna bönor till lunch igår vilket gjorde honom väääldigt gasig så då förstår jag om det inte va så lätt o sova :-S men nu ligger han o vilar iaf , o jag o Freja likaså.. Senare idag ska Fred vara hos mormor o jag o Freja ska till huset o skrapa tapet. Eller, Freja ska förhoppningsvis sova i vagnen på altan ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback