Ett litet paket.. Beställde lite skönhetsp...

mms_img-14726784 (MMS)

Ett litet paket.. Beställde lite skönhetsprodukter i fredags, får bli för tidig julklapp till mig själv tror jag för billigt är det inte trots att jag tog några billigare alternativ. Detta var även första ggn som jag investerar i en riktig dagkräm o ögonkräm. Börjar få lite smått ångest, huden är ju verkligen inte som den va för några år sen bara. Har alltid skämtat om det att kroppen har fasen sin topp runt 18 o sen går det bara utför, haha! Fast jag ska nog inte klara ändå. Fött två barn o står på samma vikt som innan utan någon insats överhuvudtaget, dock är ju inte allt lika fast längre, men det är en annan femma ;) Nu blir det pepparkaka o glögg när Fred vilar, han vaknade 10.30 efter en flaska vid 06 så blev lite skevt med rutinerna idag, men jag klagar inte som fick sovmorgon ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback