Tack com hem för att ni väcker oss kl 08 p...

mms_img109144183 (MMS)

Tack com hem för att ni väcker oss kl 08 på morgonen. Man flyger liksom upp ur sängen när det ringer på dörren, på med första bästa kläderna, få tyst på hund, försöka röjja upp alla blöjor som ligger på golvet sen natten o sen öppna yrvaket :-S Till råga på det så skulle dem även in i sovrummet o härja, där Freja låg o susa så sött i vår säng med mig. Stackarn får vakna till skruvdragare o en lampa rakt i fejset, blä! Aja, nu är det gjort o vi är vakna, eller Freja somnade fort om, så nu sitter jag själv framför tvn. Lust o lägga mig en timma till men har lite ärenden att uträtta innan Fred ska hämtas kl 13..



Hej,



Tråkigt att du blev väckt av vår tekniker, naturligtvis är försöker vi att ta kontakt med de kunder vi vill komma hem till på förhand. Då jag inte vet exakt vad det här rörde sig om är det svårt att svara på varför det blev på det här viset i just ditt fall.



Med vänlig hälsning

Johan Wester

Kundservice

2011-11-23 // 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback