Vi lever, men det är på jäsken ;) Guud vad...

mms_img-12867941 (MMS)

Vi lever, men det är på jäsken ;) Guud vad det händer grejer just nu. Freja har hittat sina händer, greppar saker, skrattar o är stadig på mage o Fred kan jag säga gladeligen går helt o hållet nu o han visar mig nya grejer varje dag han lär sig på förskolan bland annat :) Sen den största grejen just nu då, huset såklart. Det som tar upp största delen av vår tid just nu, på både gott o ont. Det går jättebra därborta o Olle får massa hjälp från alla möjliga håll o det går fort framåt, på bara en vecka så har köket rivits, golven har rivits upp, väggar har slagits ner m.m m.m bilder kommer :D Baksidan av det hela är ju dock att Olle är borta från morgon till sen kväll så blir inte många timmar med pappa o jag är ju själv med barnen. Självklart gör det mig inget att få vara med mina barn men att bara ha mat, blöjor, hämtning/lämning, kräk, säkerhetstänkandet när man leker hemma m.m heeela dagarna utan att ens kunna gå o bajsa när jag vill är rätt psykiskt påfrestande :-S Men det går, bara jag får komma ifrån nått på kvällarna, typ gå o sola, ta ett långt bad eller nån kvällsfika med en vän, det gör mkt för själen, ni mammor vet vad jag pratar om ;)



Det där med att inte kunna göra saker när man vill/behöver känner jag igen!

Att blåsan fortf. är hel är ett mirakel haha

2011-11-17 // 22:08:45

Det där med att inte kunna göra saker när man vill/behöver känner jag igen!

Att ens blåsa fortf. är hel är ett mirakel haha

2011-11-17 // 22:10:42
» Emma

Kul att höra ifrån dej! Undrar så hur det går..kul med lite uppdatering!

Å det där sista, O JAA! Förstår helt och hållet!

Annars blir man knäpp!

Lycka till med allt!

2011-11-18 // 10:50:48

Tur du e kung gumman och reder dig själv :) längtar efter att de bilderna på huset :D puss milfen

2011-11-18 // 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback