Shopping..


Blev lite nytt till både Fred och mig igår på vår shoppingtur. Dock gillas det inte lika mkt av plånboken kanske, men hans garderob var faktiskt tvungen att uppdateras. Känns som att han alltid går omkring i samma gamla kläder. Och som ni ser.. randigt är ju favoriten som jag skrev tidigare ;)
Blev beordrad av tjejligan att inte köpa leggings för presentkortet som jag fick av dem, det gjorde jag inte heller. Försökte mig faktiskt på dessa lovordade Silvia-jeans eller vad de heter, men de satt INTE bra på mig. Så jag får väl köra en krypare och köpa jeans-leggings då, är det okej med er Tjejligan? ;) hehe.

Idag skulle vi egentligen åkt till Linköping på hörselkontroll med Fred, men hon som skulle göra kontrollen var hemma och vabbade, så blev förflyttat till nästa vecka ist. Vi som skulle till IKEA när vi ändå var där, aja.. ingen brådis direkt men hade varit kul och göra nått. Bara blivit snabbt samtal med Jojjan, dammsugning och Wordfeud med Zanny. Men det är rätt okej det med. Förutom att Zanny är ju så jäkla bra!! FUSK ;)


» Zanny

Muahahaha! Fin shopping, och "jeggings" är ok med mig ;)

2011-09-07 // 13:40:50
» Linn

Jeggings är ok för mig oxå ;)! Har nog aldrig sett dig i jeans!!?

2011-09-07 // 19:34:24
» zanny

Jodå Monica har haft en fornarinajeans-period! :)

2011-09-07 // 20:48:41

Vilka fina grejer du hittat. Jag är oxå shoppingsugen, men både Wilda och Dixie har redan för mycket hahaha

2011-09-07 // 20:54:04

Vad mycket fina kläder du shoppat.

2011-09-07 // 22:45:05

ow jag vill också shoppa!

tittade på dem hängslebyxorna till tösen för ett tag sedan, kanske ska ta och inskaffa dem till henne?

2011-09-08 // 10:20:12

Vi handlar det mesta på kappahl, de flesta andra affärerna har inga byxor som smala barn kan ha och jag är väldigt anti kläder med seriefigurer på. Tycker inte barn ska bära sånt de inte vet vad det är. De koftorna överst var ju riktigt supersnygga. Har för mig att de bara finns för lite mindre barn.

2011-09-08 // 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback