Min prickiga korv med första omgången kopp...

mms_img998191070 (MMS)

Min prickiga korv med första omgången koppor.. Mer o mer dyker upp hela tiden och nu på kvällen ser även Freja lite suspekt ut i ansiktet. Dagen har inte gått i många knop kan jag lova. Inge lek eller bokläsning knappt, det som däremot orkades med var Alfons/Laban/Barbapapa om och om igen. Känns inte bra att han suttit framför tvn hela dagen, men om det är det som får honom på humör så får det vara så när man är sjuk. Får hålla tummarna att prickiga korven kan sova inatt, han hade nämligen ingen ro i kroppen för vila nått under dagen, måste vara snortrött! Visserligen såg han rätt däckad ut när jag lade ned honom i sängen efter den obligatoriska sång och vaggningen. Frågan är om vällingen ens är uppdrucken :-S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback