Hej, vi lever ;) Flyttade hem till min mor...

mms_img343125716 (MMS)

Hej, vi lever ;) Flyttade hem till min mor o far förra tisdagen. Lägenheten är vi av med nu, föralltid! Flyttlasset har gått till huset o flyttstädningen är gjord. Nu väntar vi "bara" på lite småfix i huset så vi kan flytta in! Olle och pappa jobbar varje dag därborta så sakta men säkert kommer vu närmre målet. Vi har haft helgen som kommer som mål, men tror inte det är rimligt :( Vill så gärna flytta dit bara! Fast det funkar rätt bra att bo här ändå. Trots att vi faktiskt sover i samma rum alla 4! Trodde det skulle vara omöjligt men barnen synkar bra i sömn o morgonmaten -peppar peppar- Har inte varit läge att blogga de senaste dagarna heller då det är mer än fullt upp, vi är ju lite fler här hemma att ta hänsyn till, plus att det inte är lika barnsäkert, så blir mkt springa. Jag var även iväg över natten lördag-söndag som va på spa med mina tjejer, jättemysigt o maaaassa god mat o bubbelbad :D Men det kändes inte direkt utvilande ändå, vilket va tanken, för jag sov jättedåligt. Antagligen saknade jag kvällsrutinerna, har ju faktiskt blivit mina rutiner med som Fred har. Och självklart saknades barn o sambo. Sprang från bilen in när jag kom hem o grät en skvätt. Fred brydde sig knappt, han hade ju haft det jättebra med pappa ju ;) Nu ligger han här i soffan efter förskolan o myser med moster, en av fördelarna att bo här, all hjälp! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback