Sen vi flyttat till mor o far har vi tagit...

mms_img566840684 (MMS)

Sen vi flyttat till mor o far har vi tagit in Frejas liggdel till vagnen för att sova i. Den står i hallen i kapprummet. Detta har även Fred snappat upp, att man kan ligga o ta sig en lur däri. Han går dit o ställer sig med rumpan mot o tippar rakt bakåt ned i liggställning, hehe, sen lägger han handen mot kinden (sova). Han är för go min lillskit! Kollade lite löst på en föreläsning på tvn imorse, hur man lever ett njutbart liv typ, kom då att fundera på vad det bästa i hela livet egentligen är. Kom rätt fort fram till att det är när man får en kram av sitt barn o får gosa ned sig i nacken/halsen, det är verkligen det bästa jag vet! Slår allt materiellt o andra "njutningar' i livet <3



» klara

hejhej hittade din blogg när jag sökte efter liamo go flaska som värms av sig själv jag har en fråga var köpte du den och hur mycket kostade den ungefär???



vad gör du när vattnet och saltet har tagit slut/kan man sj lägga vatten och salt??



tacksam för svar

2012-02-05 // 15:50:17
» anna

Nuuuuu får du uppdatera!! Lite bilder från huset vore spännande ;)

2012-02-24 // 09:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback